بهترین آموزشگاه های کنکور در شیراز | در حال حاضر آموزشگاه هایی که در شیراز در حوزه کنکور فعالیت می کنند به عنوان فعال ترین حوزه های کنکوری جنوب کشور شناخته می شوند به این دلیل که همیشه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان رتبه برتر در کنکور های سراسری از شهر شیراز هستند و در کنار کلاس های کنکور وجود مشاوران تحصیلی برجسته ای که در شیراز حضور دارند مزید بر علت می شوند و به کسب رتبه های برتر داوطلبان کمک شایانی می کنند.

همانطور که می دانید برای کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری نیاز به برنامه ریزی دقیق درسی و استفاده از مشاوران مجرب است و همان گونه که گفتیم مراکز کنکور فقط خلاصه به آموزش نمی شوند و محوریت تمامی آنها بر پایه خدمات مشاوره تحصیلی و همچنین کمک به برنامه ریزی دقیق برای هر دانش آموز با توجه به شرایط خود فرد است. بنابراین هدف ما در این مقاله معرفی شرایط مناسب آموزشگاه ها و مراکز علمی آموزشی در شهر شیراز است.

در سال های اخیر نیز مؤسسات و مراکز آموزش علمی، در زمینه های تقویت پایه های درسی دانش آموزان به خصوص در دروس تخصصی اهمیت زیادی می دهند و علاوه بر خدمات مثبت در حوزه کنکور سعی در تقویت دانش آموزان در دروس اساسی را هم هدف قرار داده اند.

ویژگی بهترین آموزشگاه کنکور شیراز

بهترین آموزشگاه های کنکور در شیراز را باید بسیار برسی کرد. هر آموزشگاه را باید بر اساس فاکتور هایی مانند استفاده از اساتید برجسته، مدیریت بسیار خوب و با برنامه، ارائه کارنامه بر اساس استاندارد های کنکور سراسری، تدریس دروس تخصصی در ساعت های آموزشی مناسب و کافی، استفاده از کتاب های آموزشی قوی برای تدریس و تمرین کنکور، تمرکز لازم و وسواس گونه بر روی درس های با ضریب بالا و سرنوشت ساز کنکور، آمار قبولی دانش آموزان قبلی آموزشگاه در کنکور و میزان رتبه های برتر آموزشگاه سنجید.

بنابراین هیچ گاه با نگاه اول یک آموزشگاه را انتخاب نکنید بلکه بر اساس معیار های مختلفی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم یک انتخاب درست و به جا داشته باشید تا در مسیر موفقیت شما خللی ایجاد نشود. فراموش نکنید که یک آموزشگاه باید دارای معیار های برتر در زمینه فعالیت و رشته شما باشد به عنوان مثال اگر شما در رشته علوم انسانی به تحصیل مشغول هستید و برخی از آموزشگاه ها در رشته تجربی دارای زمینه های برتر هستند و شما به دلیل معروف بودن آن را به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور در شیراز انتخاب می کنید اما آن آموزشگاه برنامه ریزی خاصی برای رشته انسانی ندارد. معیار ها را برای بهترین آموزشگاه کنکور شیراز در نظر بگیرید.

پس با توجه به رشته تحصیلی خود حتماً از مسئولین آموزشگاه آمار های مناسب و دقیق را جست و جو کنید و سعی در پاسخ گویی مواردی که اشاره شد را داشته باشید تا در ادامه مسیر تان دچار مشکل نشوید.

بهترین آموزشگاه های کنکور در شیراز

 

هدف از ثبت نام آموزشگاه در آموزشگاه کنکور

اولین نکته ای که شما باید در زمینه انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور در شیراز به آن دقت داشته باشید، هدف آموزشگاه برای ثبت نام دانش آموزان است. بسیاری از آموزشگاه های شهر شیراز تنها هدف ثبت نام دانش آموزان  برای گذراندن دوران دبیرستان را دارند و دارای هدف های آموزشی برای آماده کردن دانش آموز در زمینه کنکور نیستند. لازم به ذکر است که تعداد معدودی از آموزشگاه ها و مراکز علمی کنکور در شهر شیراز وجود دارند که بر اساس کیفیت آموزش و تقویت دانش آموزان شناخته شده هستند و بر سر بسیاری از زبان ها می چرخند.

ما در دبیرستان نگرش، به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده ترین آموزشگاه های کنکور محور در شهر شیراز از ابتدای ثبت نام دانش آموزان با توجه به میزان آگاهی و سطح علمی دانش آموزان، برنامه های مختلفی را طراحی خواهیم کرد که می تواند در پیشرفت و ترقی در زمینه کنکور به دانش آموزان کمک کند و همچنین باعث آماده سازی دانش آموزان برای دریافت رتبه های برتر کنکور شود.

قابل ذکر است افرادی که از دوران دبیرستان و متوسطه برای کنکور خود تلاش می کنند، می توانند نسبت به افرادی که تنها در سال های آخر برای قبولی در کنکور برنامه ریزی می کنند، رتبه های بهتری را دریافت می کنند.

آموزشگاه کنکور در شیراز

مواردی که در کلاس های کنکور آموزش داده می شود

فعالیت های اصلی آموزشگاه ها و مراکز علمی کنکور در شیراز بر اساس تدریس و بر پایی کلاس های ریاضی، زیست شناسی، عربی، ادبیات و دیگر دروس پر اهمیت در کنکور است. ارائه نکات مهم و ضروری تستی، تکنیک های تست زنی، دارا بودن مراکز مشاوره تخصصی جهت برنامه ریزی های دقیق درسی است که تمامی این فعالیت ها از فیلتر روان شناس و مشاوران درسی عبور خواهد کرد تا بطور کاملاً تخصصی ویژه هر دانش آموز و با توجه به توان مندی های فرد موارد لازم اتخاذ گردد.

کلاس های کنکور مخصوص کدام آزمون ها هستند؟

همان طور که اشاره کردیم حوزه فعالیت آموزشگاه های علمی در زمینه کنکور پیرامون آموزش، از درس های پایه، درس های دوران متوسطه، کنکور، آزمون های تیزهوشان، المپیاد ها گرفته تا آماده شدن برای آزمون های تخصصی علمی مانند کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین برای آماده سازی افراد در مقاطع دکتری و بهترین رشته های دانشگاهی است.

سوابق فعالیت دبیرستان نگرش در زمینه کنکور

قبل از اینکه شما در یک دبیرستان به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور ثبت نام کنید باید سوابق این دبیرستان را در زمینه کنکور بررسی کنید. سوابق هر دبیرستان در زمینه کنکور با بررسی دانش آموزان قبول شده در سال های اخیر مشخص می شود و شما باید بررسی کنید که در هر سال از بین دانش آموزان مدرسه، چند دانش آموز توانسته اند رتبه برتر در کنکور را به دست آورند و در صورت بالا بودن تعداد قبولی دانش آموزان، مدرسه را می توان به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور محور در یک شهر معرفی کرد.

همچنین بررسی سوابق فعالیت دبیرستان در زمینه کنکور یکی دیگر از گزینه هایی است که باید مورد ارزیابی شما قرار گیرد. شما باید این سوابق را بر اساس رشته تحصیلی خود مورد توجه قرار دهید. برای مثال ممکن است دبیرستانی در هر سال قبولی رشته پزشکی، دارو سازی، پرستاری و دندان پزشکی داشته باشد اما شما در رشته انسانی قصد ادامه تحصیل داشته باشید و قصد قبولی در رشته حقوق را دارید، مسلماً این سابقه با اهداف شما هم خوانی نخواهد داشت.

آمورشگاه کنکور در شیراز

استفاده از دبیران برجسته در حوزه تدریس

زمانی که شما در مدرسه های غیر انتفاعی تحصیل می کنید، آن مرکز آموزشی مکلف می شود که برای تکمیل کادر آموزشی و مدیریتی خود از بهترین های شهر استفاده نماید و با توجه به توان بسیار بالایی که در این زمینه دارد این امر را برای شما بسیار آسان می کند. به همین دلیل شما زمان انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور محور در شیراز باید دبیران آن مجموعه را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید.

بهترین آموزشگاه کنکور در شیراز از بهترین دبیران برای تدریس به عنوان افراد برجسته و درجه یک در زمینه تدریس درس های تخصصی و عمومی بهره خواهد گرفت و شما کافی است قبل از ثبت نام لیست دبیران یک مدرسه را دریافت کنید تا از برتر بودن آن ها نسبت به دیگر دبیران مطمئن باشید.

توجه داشته باشید که یک مدرسه با کیفیت عالی تنها از یک دبیر خوب در یک درس استفاده نمی کند بلکه برای تمامی دروسی که هر دانش آموز در طول سال های تحصیلی و آزمون های کنکور سر و کار دارد از کادر آموزشی بسیار به نام و متخصص استفاده خواهد کرد و نگاه خود را معطوف به یک سری رشته های تحصیلی و بعضی دروس تخصصی خاص نخواهد کرد.

آموزشگاه کنکور در شیراز

استفاده از کادر مشاور تحصیلی در مدرسه

اگر مدرسه ای ادعا می کند که در زمینه کنکور بهترین است حتماً دارای مشاوران تحصیلی برجسته ای است که بتواند در روند برنامه ریزی و همچنین پیاده سازی برنامه توسط دانش آموز را مورد هدف قرار دهد و باعث پیشرفت دانش آموزان در روند تحصیلی، تکنیک های درس خواندن، چگونگی بالا رفتن سطح یادگیری، منابع اصلی کنکور و موارد بسیاری دیگر خواهد شد.

بهترین آموزشگاه کنکور در شیراز

دعوت از شما

مجموعه نگرش به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های کنکور در شیراز تمامی ویژگی های بیان شده را در بر دارد و شما می توانید  در این مجموعه با استناد به سوابق درخشانی که در گذشته این مجموعه قرار گرفته است، بهترین رتبه ها را در کنکور کسب کنید و زمان خود را در بهترین مکان برای نتیجه گیری در کنکور سرمایه گذاری کنید.

 

معرفی دبیران مجموعه نگرش